KOPERTOWA SPÓDNICA Z ZAMKIEM


 Ostatnio zauważyłam że nie szyję dużo spódnic na zimę bo zawsze gdzieś mam problem z suwającymi się rajstopami które doprowadzają mnie do szału no ale udało mi się kupić w miarę porządne które się trzymają tak jak należy więc zabrałam się za szukanie wykroju na spódnicę zimową. Odpowiednią formę znalazłam w BURDZIE NUMER 12/2013 MODEL 109 a w moim pudełku po resztkach wygrzebałam spory kawałek dzianiny z której dwa lata temu powstał ciepły golfik ze skórzanymi lamówkami. Tkaniny miałam na styk ale spodnia warstwa przodu jest z dwóch części, pasek natomiast zrobiłam z czarnej dzianiny i na jego środek naszyłam taśmę aksamitną, zamek również posiada aksamitne wykończenie i jest dłuższy niż w oryginalnej wersji. Z reguły że wolę dopasowane dołem spódnice, sporo ją zwęziłam na bocznych szwach aby była ładnie dopasowana bo znacznie lepiej się czuję w takim fasonie. Dół spódnicy wykończony jest ręcznie, podszewki nie dawałam. Szyło się znakomicie jedynie przyszycie tego masywnego zamka było ciężkie ale moja maszyna poradziła sobie bez problemu a tak czuję że na starej igły by były połamane.











BURDA NUMER 12/2013 MODEL 109

Komentarze

  1. Jak zawsze piękna i świetnie wykończona spódniczka, jestem nią zachwycona a Ty wyglądasz w tej stylizacji fantastycznie :) Pozdrawiam Sell//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Sellene :) Tez jestem zadowolono bo uszyta jest z resztki a ja nie lubię nic marnować i nawet fajnie wyszła w sumie to sie nie spodziewałam :):) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Spódniczka bardzo ładna, twoja wersja o wiele bardziej mi się podoba niż "Burdowa", no i śliczny kolor. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje Beata:) Ta poszerzona wersja z Burdy tez niezbyt mi sie podoba ale wykrój ma potencjał i można pokombinować :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. W Burdzie nie zwróciłam uwagi, teraz widzę, że to bardzo fajna spódniczka i bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwia, spódnica jest wystrzałowa. Muszę poszukać tego wykroju, bo podoba mi sie bardzo. Świetnie wygladasz w całej stylizacji. Dzięki ogromne za wyszukanie takiej kiecki, bo na pewno zagości w mojej szafie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Wykrój jest bardzo fajny także szyj Beatko:):):)Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA