LIMONKA Z CZARNYM AKCENTEM

 Przeglądając magazyn Burda, przypadkiem natrafiłam na ciekawe wykończenie rękawów które zainspirowało mnie do uszycia tej właśnie bluzki a dokładnie w numerze 4/2014 na stronie 7 w zakładkach "inspiracje"  znalazłam pomysł na oryginalne rękawki które od razu przykuły moją uwagę. Pomysł powstał w mgnieniu oka a że nie trzeba było wiele materiału to tym lepiej:) Pomyślałam że wykorzystam coś z moich zapasów ha ha nawet nie wiecie jak się cieszę że znikają powoli z moich pudełek:):):)  Do uszycia wykorzystałam 0,70 cm dzianiny kupionej na http://www.textilmania.pl/pl/p/DZIANINA-DRESOWA-BAWELNIANA-petelkowa-z-lycra-zolty-neonowy-fluo/1472 oraz resztki czarnej dzianiny punto którą znalazłam w pudełku ze skrawkami. Tak jak większość z szyjących ja zawsze zbieram każdy ścinek materiału nic nie wyrzucam bo nigdy nie wiadomo kiedy się mogą przydać poza tym nie lubię marnotrawstwa i myślę że można uszyć naprawdę ciekawe rzeczy z resztek tkanin. Do przeróbki posłużyłam się zwykła prostą formą na golf wykrój pochodzi z BURDY NUMER 9/2012 MODEL 104 A. Dekolt odrysowałam sama, rękawki zrobiłam według wskazówek udzielonych w Burdzie ale odszycie wykonałam po swojemu czyli odszyłam rozporek rękawa czarną dzianiną, nacięłam i przeszyłam go na milimetr po obłożeniu, wywinęłam obłożenie na lewą stronę rękawa, zszyłam spód rękaw i odszycie obłożenie oraz zamocowałam go na spodnim szwie. Dodałam również paseczek w talii oraz ozdobiłam go malutką czarną klamrą a dół wykończyłam czarnym paskiem z dzianiny. W sumie bluzka wyszła całkiem elegancka moim zdaniem taka inna niż wszystkie ale ocenę zostawiam Wam co sądzicie o takim zlepku dzianinowym?
BURDA NUMER 9/2012 MODEL 104 A











Komentarze

  1. Ja tu zagladam a tu prosze :D jakiaś cudowna rzecz uszyta. No powiem Ci, że bluzka BOMBA ! Świetne połaczenie, uwielbiam żółty z czarnym, super wykombinowałaś, lubię podgladać inspiracje w Burdzie już nie raz coś ciekawego zwróciło moja uwagę. Też mam w planie uszycie czegoś żółto czarnego ale nie wiem czy żakiet czy sukienkę i na razie myślę :)
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatka:) No właśnie je też często zachwycam się pomysłami jakie tam prezentują i pomyślałam że z czarnym będzie bardziej wykorzystana! Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bluzka wyszła ci bardzo ciekawa, bardzo mi się podoba połączenie żółtego z czarnym. Świetnie wygląda dekolt i paseczek super. Do twojej urody bardzo pasują takie mocne kolory;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dwa kolory zawsze do siebie pasują i dają niesamowity efekt, bluzeczka bardzo ładna, szczególnie dekolt przypadł mi do gustu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzeczka, pięknie odszyta, podziwiam każdą uszytą rzecz jaka się Tu pojawia, a połączenie żółtego z czarnym to strzał w dziesiątkę :)

    pozdrawiam Sell//

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA