LAMPARCIA SUKIENKA


Ta sukienka jest już moją trzecią realizacją wykroju z Burdy 7/2000 Model 102. Pierwszą uszyłam zaraz po ukazaniu się magazynu niestety nie posiadam żadnych zdjęć, kolejną uszyłam 10 lat temu z wzorzystego szyfonu a teraz mocno zmodyfikowana wersja z żorżety w lamparcie cętki chyba moja ulubiona bo ma ona wszytko co mi się podoba czyli przede wszystkim odkryte plecy oraz rozcięcie na nodze no i jest w zwierzęcy wzorek tak jak lubię. W wykroju sporo pozmieniałam na przodzie zrobiłam rozcięcie na nodze a do góry doszyłam draperię myślę że przy moim mikro biuście takie dekolty bardzo mi służą, możecie sobie porównać z sukienką którą uszyłam wcześniej (ostatnie zdjęcia) Tył natomiast jest wycięty aż do linii talii ma mnóstwo pętelek i właśnie nie byłam pewna czy nie zrobiłam ich zbyt dużo ale myślę że te sznureczki na plecach ładnie wyglądają choć są gęsto przeplatane a w przyszłym sezonie mogę co nieco pozmieniać. W sukience nie robiłam zamka miał być na środku tyłu ale nie był potrzebny bo bez problemu ją zakładam, sznurki na tyle są zamocowane na stałe do pierwszej pętelki a dół podszyłam ręcznie ściegiem krytym. To chyba na tyle jeśli chodzi o zmiany, materiał kupiłam w sklepie Textilmar a zużycie na sukienkę to 2 metry o szerokości 1.50 cm. Może nie wygląda ale z sukienką było sporo pracy, spędziłam nad nią cały tydzień i dwa weekendy.

BURDA NUMER 7/2000 MODEL 102


















  DRUGA REALIZACJA TEGO WYKROJU KTÓRĄ USZYŁAM 10 LAT TEMU



Komentarze

  1. Łał ależ piękne zdjęcia.Już nie powiem jak mnie zaskoczyła pozytywnie Twoja sukienka.
    Takiej sukienki nie można nie lubieć,powodzenia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, jestem zachwycona tą sukienką. Lubię zwierzęce wzory, ale na kimś i Ty jesteś jedną z nich. Wycisnęłaś z tego wszystko co mozna było wycisnąc najlepszego. Jest cudnie, ja nie moge się napatrzeć :) Kombinacja wzorów świetna, ale to już wiesz, do czego się nie dotkniesz wychodzi rewelacyjnie. To wiązanie na plecach jest fantastyczne... uwielbiam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Beatko, bardzo się cieszę że Ci się podoba też się zachwycam tym wiązaniem bardzo efektowne jest muszę przyznać ta wersja zdecydowanie wyszła mi lepiej niż poprzednie :))) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ja też jestem zachwycona tą sukienką, to wiązanie na plecach wygląda świetnie. Super tez pasuje tkanina do takiego fasonu sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Cieszę się ogromnie że sukienka się podoba 😘

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI