TWISTED JERSEY DRESS


Na pomysł uszycia tej sukienki na wakacje wpadłam raczej pod względem praktycznym że będzie ona bardziej wykorzystana na inne okazje oraz aby wyeksponować pomarańczowe dodatki. Kilka miesięcy temu uszyłam bluzkę z wykroju Burdy 2/2018 model 107 i bardzo mi się spodobała ta forma, pomyślałam jak ją trochę wydłużę i skrócę rękawy będzie całkiem fajna sukienka. Materiał to super jersey kupiony w Textilmarze. Uszycie zajęło mi dosłownie 1.5 godziny bo wykrój miałam już zrobiony. Zużycie materiału to 1.20 cm. Wykrój jest trochę pokręcony i w noszeniu jest taka śmieszna trochę ciągnie tu i ówdzie, trzeba ją czasami poprawiać ale no cóż chyba taki jej urok, możliwe że ze sztywniejszej i lekkiej dzianiny będzie się lepiej układać.
BURDA NUMER 2/2018 MODEL 107












                                              Koszula męska również mojej produkcji:)))



Komentarze

  1. Sukienka jest bardzo ładna. Przy takiej figurze... - pięknie. Świetnie jest posiąść umiejętność szycia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI