WAKACYJNA SUKIENKA Z JEDWABISTEJ SATYNY


Witam serdecznie po krótkiej przerwie ja już po urlopie tak więc czas wracać do codzienności i zająć się blogowaniem, szyciem oraz wypoczynkiem po urlopowym bo wróciłam bardziej zmęczona niż wypoczęta :) Na wakacje w tym roku uszyłam cztery sukienki, dwie z nich są typowo letnie a dwie mogę założyć również na inne okazje, wkrótce postaram się Wam wszystko pokazać. Dziś prezentuję pierwszą z nich, uszyłam ją z satyny a materiał kupiłam w Natanie  https://sklep.supertkaniny.com/pl/p/Jedwabista-Kolorowa-Satyna-Laser/17228 Długo nie miałam pomysłu na tą śliską wzorzystą satynę aż w końcu postanowiłam skorzystać z wykroju Burdy który nie do końca mnie przekonywał i bardzo obawiałam się efektu szczególnie że sukienka nie posiada zamka i zastanawiało mnie to jak będzie układać się góra sukienki bo na modelce z Burdy niezbyt ładnie leży tylko tak jakby obwisa. W każdym razie zaryzykowałam i z niechęcią zabrałam się za krojenie które było koszmarem bo materiał był bardzo śliski do tego próbowałam spasować w miarę wzór więc łatwo nie było. Szycie natomiast to była już czysta przyjemność i wszystko poszło gładko. Zmiany jakie naniosłam to skrócenie na długości, w talii nie naszywałam paska tylko wciągnęłam gumkę, natomiast dodatkowo uszyłam do niej pasek z kontrastowej satyny tak jak i sznureczki oraz wiązanie dekoltu. Dodałam kilka kontrafałd aby nie marszczyć dołu spódnicy. Wbrew obawom byłam całkiem zaskoczona po przymiarce że sukienka tak fajnie leży i to bez zamka, kwestią było wiązanie na dekolcie można je dopasować do sylwetki i zrobić np małą łezkę z przodu ja przymocowałam wszystko na stałe tzn. sznurki na przodzie są ręcznie doszyte po obu stronach aby się nie przesuwały podczas noszenia. Jestem z niej bardzo zadowolona i w wakacyjne klimaty wpisała się idealnie:))) Pozdrawiam serdecznie!
BURDA NUMER 4/2017 MODEL 103























Komentarze

  1. Jak zwykle zachwycasz na maxa,wyglądasz pięknie w tej opaleniznie i fantastcznej sukience,buty też zjawiskowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się ogromnie że sukienka się podoba:))) Buciki moje ulubione:)))

      Usuń
  2. Piękna sukienka;-) Wyglądasz zjawiskowo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI