ŻAKIET Z WEŁNY PRASOWANEJ

Z wełny prasowanej którą zakupiłam w Natanie podaję link- https://www.supertkaniny.pl/pl/p/Flausz-welna-Virgin-Wool-prasowana-Wino-Czerwony-/19444 uszyłam sobie mój wymarzony żakiet. Jak tylko zobaczyłam go w zapowiedzi Burdy październikowej wiedziałam że będę go szyć na 100 %. Dla mnie jest po prostu idealny, szyło się fantastycznie chyba mogłabym go powtarzać kilkukrotnie tylko w innych kolorach😁 Jeżeli chodzi o elementy zszywania to przeszkód żadnych nie widzę, żakiet jest w miarę prosty nie ma kieszeni i szyje się go dosyć szybko. Trudniejsze elementy to kołnierz i rękawy. Jak się im tak dokładnie przyjrzałam to trochę mi emocję opadły i się wystraszyłam bo w życiu takich  nie szyłam ale jak przyszło co do czego to przy wszywaniu nie miałam żadnych problemów. Główkę rękawa tworzy dodatkowa zaszewka i przy szyciu trzeba być bardzo dokładnym, dodatkowo polecam usztywnić właśnie to miejsce. Do żakietu poduszek nie wszywałam bo rękawy leżały pięknie bez, poza tym w opisie nie było nic o poduszkach do ramion ja akurat wypełniłam tylko główkę watoliną. Cięcia zdobią dekoracyjne stębnówki, przy grubszych tkaninach jak ta, zawsze stosuję podwójne przeszycia na rozprasowanych szwach. Żakiet wykończyłam podszewką wiskozową podobnego koloru. Dobrałam cztery czerwone guziki z ciemniejsza obwódką. Zużycie materiału na ten żakiet to 170 cm o szerokości 154 cm. Zmieściłam się z formą na tym kawałku bez problemu choć Burda zaleca 210 cm. Prawdziwy kolor żakietu możemy dostrzec na zdjęciach nie zrobionych w ostrym słońcu lub na manekinie. 
BURDA 10/2019 MODEL 113
























Komentarze

  1. Przymierzam sie wlasnie do uszycia tego zakietu. Tobie wyszedl perfekcyjnie :) Czy caly przod wzmacnialas flizelina ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie 😘❤ Tak, cały przód jest wzmocniony flizelina.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI