BAROQUE PATTERN DRESS

Po krótkiej przerwie chciałam Wam pokazać sukienkę którą uszyłam jakiś czas temu. Wolę nie komentować tego co się dzieje teraz na świecie a podczas kwarantanny szyję i sprzątam bo cóż innego można robić aby nie zwariować. Materiał kupiłam w sklepie Textilmar zeszłego roku a wykrój wybrałam z Burdy 1/2020 model 108. Jak zwykle wzór ograniczył moje możliwości ale ta prosta forma całkowicie mi odpowiadała. Często kuszą mnie takie tkaniny ale później to kombinowanie z krojeniem i szyciem nie da się niestety uniknąć. Sukienka jest luźna ale niezbyt workowata tak jak lubię a przewiązana paskiem wygląda na bardziej dopasowaną. Nie rozcinałam szwu na tyle, dodałam tylko pęknięcie odszyte obłożeniem i dwa małe guziczki. Zużycie materiału to około 150 cm o szerokości 150 cm. Uszycie tej sukienki jest bardzo proste, polecam szczególnie dla osób początkujących:)))    
BURDA 1/2020 MODEL 108





Trochę zabawy było ze spasowaniem wzoru ale bez takiej dłubaniny nie ma frajdy a później satysfakcji :)))



Sukienka uszyta jest bez podszewki.





Komentarze

  1. No cóż ,jak zwykle piękna i elegancka.Pozdrawiam,szczęśliwych i zdrowych świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka to jedna wielka perfekcja ale faktycznie jak nie ma dłubaniny to nie ma satysfakcji.
    Jesteś niesamowita. Pozdrawiam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Anetko, cieszę się że Ci się podoba :) Pozdrawiam:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI