PASTELOWA SUKIENKA

Moja propozycja na lato:) Sukienka która spodobała mi się od pierwszego wejrzenia, niestety materiału na nią nie miałam jak się okazało do momentu kiedy przejrzałam resztki które mi zostały sprzed lat. Uszyłam trzy lata temu bluzkę z tej lekkiej jak mgiełka tkaniny silky lycra kupionej w sklepie Textilmar, jak się okazało w czasie kwarantanny przejrzałam dokładnie zapasy i z tej samej tkaniny starczyło mi jeszcze na tą właśnie sukienkę. Coraz bardziej zdaję sobie sprawę jak bardzo lubię taką kolorystykę to już kolejna sukienka w takich barwach, podaję link do poprzedniej sukienki https://sylwiaolek.blogspot.com/2018/06/mgieka.html  W mojej wersji zrezygnowałam z rękawów ponieważ już wcześniej użyłam je do uszycia innej sukienki i bardzo poszerzały mnie w ramionach więc zdecydowałam całkowicie się ich pozbyć, szczególnie przy marszczonym dekolcie z zakładkami te falujące rękawy to ciut za dużo jak dla mnie. Dodatkowo skróciłam ja na długości 10 cm i to na tyle jeżeli chodzi o zmiany w wykroju, reszta leżała pięknie. 
BURDA 3/2019 MODEL 122

Jako podszewki użyłam tradycyjnie szyfonu który pięknie się prezentuję kiedy sukienka jest w ruchu.












Jak zwykle wywijam nią na wszystkie strony, czuję się w niej rewelacyjnie, wykrój świetny a komfort noszenia zapewniony💜 polecam serdecznie:)








  Dół wykończony overlockiem szwem rulonowym nićmi typu podaję link https://www.barnyarns.co.uk/col-722-gutermann-tera-beige.html Są bardzo cieniutkie i obszyty nimi brzeg wygląda bardzo ładnie. Ten kolor nici używam do wielu kolorów tkanin. 















Komentarze

  1. Letnia, śliczna, zwiewna :-) Urocza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega śliczna sukienka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam tę sukienkę i od razu pomyślałam "muszę ją założyć na ślub szwagierki". Dopiero później doczytałam, że nigdzie jej nie kupię, bo sama ją uszyłaś :( Sukienka jest przepiękna! Podoba mi się wzór, kolor, podszewka - wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Tak, szycie jest moją pasją, uszyłabym dla Pani identyczną ale niestety takiego materiału już nie posiadam w sklepie również jest nie dostępny:( W każdym razie miło mi bardzo że sukienka się podoba:))))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI