TWIST NECK DRESS

Od czasu kiedy kupiłam nowy manekin postanowiłam trochę poeksperymentować i zająć się skonstruowaniem własnej formy. Sukienka którą prezentuję nie pochodzi z gotowego wykroju tak jak zwykle u mnie to bywa ale jest to mój pomysł własny gdzie koniecznie chciałam uszyć coś innego i niebanalnego. Zabrałam się za coś łatwego i niezbyt skomplikowanego coś z czym wiedziałam że na pewno sobie poradzę. Wybrałam materiał typu jersey co dodatkowo ułatwiło mi zrobienie formy i pozwoliło skorygować wszystkie niedociągnięcia, choć przyznam wszytko wyszło zgodnie z planem i bez problemów. Całość jest ogólnie dosyć prosta, góra przodu sukienki jest krojona w całości po skosie ale zszyta jest na środku i tutaj zostawiłam małe pęknięcie, tył za to przechodzi na przód i tu również tworzą się małe wycięcia do tego dochodzi stójka która jest przeplatana z przodem. Rękaw jest również ciut podkrojony aby odsłaniało ramię. Dół jest lekko poszerzany a w bocznych szwach zrobiłam kieszenie. Bardzo jestem zadowolona z efektu a sukienka jest mega wygodna no i jest w mój ulubiony wzór :)))  Zużycie materiału na tego typu sukienkę to około 150 cm o szerokości 150 cm


























Komentarze

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI