KOMBINEZON

Na ten sezon koniecznie musiałam uszyć zwykły czarny kombinezon z jerseyu który miałam w planach od zeszłego roku. Spodobały mi się dwa wykroje z Burdy w jednym góra w drugim dół więc połączyłam je razem. Góra tyłu jest nieco zmieniona ponieważ moim zdaniem łezka na tyle nie układała się tak jak powinna odstawała i mi się to nie podobało, więc tył przecięłam na pół i podkroiłam go w kształcie łezki, zszyłam środek góry tyłu około 10 cm przy wszyciu góry do tyłu spodni. Dodałam gumkę w pasie, kieszenie w szwach bocznych i kombinezon gotowy:) Efekt mnie bardzo zadowolił, powstał bardzo wygodny i stylowy kombinezon, rzecz która przyda mi się na wiele okazji a szczególnie jak w końcu wypuszczą nas z domów 😃😂 dosłownie już nie mogę się doczekać kiedy będzie można chodzić swobodnie ulicami.

GÓRA KOMBINEZONU BURDA 5/2016 MODEL 118

DÓŁ KOMBINEZONU BURDA 7/2018 MODEL 101

 Kombinezon uszyty jest z materiału super jersey można go kupić w sklepie Textilmar.  Zużycie materiału to około 150 cm o szerokości 150 cm.
Zakładam do niego biustonosz bez ramiączek z silikonowym paskiem z tyłu. Dekolt jest dosyć głęboki ale myślę że go zmarszczę na środku przodu i będzie bardziej stabilny.



Rozcięcia w spodniach zakończone wiązaniami są bardzo efektowne:) Końce sznurków zdobią metalowe końcówki. 






Komentarze

  1. Śliczny kombinezon :) Bardzo pani pasuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, ja bardzo fajnie się w nim czuję także cieszę się że Ci się podoba, dziękuję za miły komentarz 😘

      Usuń
  2. Świetnie wygląda, nie robiłabym nic z dekoltem. A
    co to za materiał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o surowiec, bawełna czy może jakaś wiskoza, ładnie się układa...

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie 😘 materiał to super jersey poliester i można się w nim przypocić niestety ale układa się fajnie😉

      Usuń
  3. Kolejny raz wpasowałaś się idealnie w moje gusta :) Widzę, że mamy podobny gust! Świetnie wygląda ten kombinezon. Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kombinezon...ale wybrałabym coś bardziej naturalnego w składzie :) od poliestrów mocno uciekam, cienka bawełna z elastanem albo dobra krepa wiskozowa byłaby świetna :)
    Bardzo dobrze Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Dobrze radzisz, akurat miałam taki materiał na stanie wiec go wykorzystałam ale jak jest bardzo ciepło to nie idzie w nim wytrzymać. Na przyszłość będę uważać przy kombinezonach bo bluzki z tego materiału to jeszcze ujdą w tłoku:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI