DRESS WITH A TWIST

Latem takie sukienki uwielbiam najbardziej jako podomki choć nie tylko i mam nadzieję że nikt mnie źle nie zrozumie ale do posiedzenia np. na ogrodzie taka sukienka jest idealna. Dzianina wiskozowa jest wspaniała w noszeniu i na upał w sam raz, więc co tu dużo mówić po prostu czuję się świetnie w tego rodzaju kieckach. Co do wyboru kroju, staram się zawsze szyć coś innego ale tym razem po 8 latach powtórzyłam ten sam model, również w wersji krótkiej. Materiał jak zwykle z zapasów kupiony w sklepie Textilmar zeszłego roku. Szyło się całkiem fajnie choć ten supeł na przodzie daje popalić i musiałam podpatrzeć w starej sukience jak i co do czego 😂 Zużycie materiału to 150 cm o szerokości 150 cm. 
BURDA 2/2013 MODEL 115

Tym razem postanowiłam uszyć ją z wiązaniem z tyłu bo w poprzedniej wersji z niego zrezygnowałam. 



Jak ktoś nie szył tego modelu to zdecydowanie polecam jest naprawdę super i już nieraz o tym pisałam że formy ze starszych Burd są naprawdę warte uwagi.









To jest sukienka którą uszyłam lata temu z jerseyu w panterkę, ciut krótsza od tej ostatniej wersji. Często służy mi jako podomka lub na urlopie sukienka którą zakładam na śniadania bo na wieczór to sami wiecie.....  coś bardziej ekstra:) Materiał w ogóle się nie zniszczył ani trochę, wciąż wygląda jak nowa.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI