SUKIENKA RETRO

Kolejny eksperyment szyciowy który powstał na początku kwietnia wybrałam z Burdy sprzed 20 lat jest to już drugi model który uszyłam właśnie z tej Burdy, poprzednia dla przypomnienia- https://sylwiaolek.blogspot.com/2019/06/lisciasta-sukienka.html Dwurzędówka z kołnierzem o szerszej linii ramion, dół rozkloszowany z kontrafałdami no.... w takim kroju do końca nie wiedziałam jak będę wyglądać i pomyślałam czemu nie, trzeba wypróbować. Powiem szczerze, całkiem odpowiada mi ten krój i czuję się w niej swobodnie i kobieco. Forma warta uwagi jak ktoś lubi sukienki z rozkloszowanym dołem to polecam serdecznie. Materiał kupiłam w https://www.minervacrafts.com/shop/fabric/dress-fabrics/mv-jm7-pink-m-animal-print-stretch-polycotton-sateen-dress-fabric?colour=Green Jak widać tkanina jest taka moja bo wzorzyste cętki pojawiają się gdzie nie gdzie 😊 nie wiedziałam do końca czy będą pasować do takiego kroju sukienki ale chyba wyszło całkiem dobrze, choć jestem ciekawa Waszych opinii tych pozytywnych czy negatywnych. Forma jest świetna uszyłam ją bez żadnych zmian w wykroju ani poprawek nie trzeba było robić, leży bardzo ładnie:) Zużycie materiału na taką sukienkę to około 210 cm , podszewka 170 cm.
BURDA 4/2001 MODEL 112






Dół sukienki świetnie się układa pomimo dwóch warstw tkaniny i podszewki:)
Cała sukienka wykończona jest elastyczną podszewką.


W szwach bocznych dodatkowo wszyłam kieszenie.
Podczas zdjęć można było poszaleć 😂😂😂
















Ponieważ ja szyłam sukienkę bez paska, guziki przyszyłam nie powyżej linii tak jak zaleca Burda tylko na linii odcięcia góry z dołem.



Spód kołnierza oraz wnętrze kieszonek odszyłam gładką tkaniną bawełnianą z lycrą. 







Komentarze

  1. Genialne dobranie tkaniny do wykroju :) brawo za odwagę :) Świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka! Świetny! Jesteś bardzo szczęśliwy w tych kolorach tęczy. Szyję sobie tę samą sukienkę, dzięki za pomysł! Z poważaniem, Irina, Rosja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irina, miło mi bardzo, dziękuję ślicznie za miły komentarz:))))

      Usuń
  3. Какая красота!!! Восхищаюсь вами и вашими работами. А фотографу особая благодарность!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, bardzo mi miło:))) przekażę fotografowi z pewnością się ucieszy :)))

      Usuń
  4. Piękna jak zwykle,sukienka dopracowana w każdym szczególe,gratuluję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA