BIAŁA SUKIENKA

 Nie wiem jak to się stało ale w całej mojej historii szycia nie przyszło mi do głowy aby uszyć sobie sukienkę w białym kolorze, być może dawno temu jak byłam młoda to może szyłam ale naprawdę sobie nie przypominam. Tym razem wybrałam model 118 z Burdy 5/2006 ponieważ wydał mi się dosyć ciekawy, niby fason sportowy a jak patrzę na zdjęcia to moja wersja znów wyszła elegancko 😂😂  Materiał który wybrałam do uszycia to białe Merino, kupiony niedawno, podaje link,  https://www.supertkaniny.pl/pl/p/Tkanina-eleganckie-Merino-Krep-gladkie-biale/21635 Od razu zaznaczę że jest dosyć ciężki w szyciu, źle się go prasowało i jest niezbyt plastyczny na dodatek jak to biały materiał, trzeba uważać na wszystko podczas szycia, w każdym razie sporo się namęczyłam aby ta sukienka ładnie wyglądała. Co do wykroju to też nie było kolorowo, przód ok ale tył 😔 o mamusiu co ja przeszłam. Po pierwsze szelki z tyłu w ogóle się nie układały i było to już widać na modelce w Burdzie ale pomyślałam że coś wykombinuję, tak więc musiałam zrobić dwie wielgachne zaszewki bo wszystko odstawało. Na dodatek na siłę próbowałam zrobić tak, aby móc założyć biustonosz w końcu się poddałam i zamiast tego wszyłam przód stanika po prostu do sukienki na stałe😍 i jest po kłopocie. Sukienka wykończona jest elastyczną podszewką a do jej uszycia potrzeba około 150 cm materiału. 
BURDA 5/2006 MODEL 118

Na przodzie po wszyciu pasków uznałam że zrobię je na
krzyż i wszyję na stałe do boków sukienki, zamiast paska z klamrą.
Sukienka zapinana jest z tyłu na guziczki a z przodu na ramionach.


Górne części przodu i tyłu sukienki są podklejone flizeliną co pozwoliło mi uniknąć przebijających szwów w miarę się udało:)










Komentarze

  1. Bardzo ładna sukienka i świetnie w niej wyglądasz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała sukienka to dla mnie klucz do elegancji. Bez względu na okazję, zawsze mogę liczyć na jej uniwersalność i ponadczasowy urok.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI