BLUZECZKA Z SZYFONU W KOMPLECIE

Tym razem będzie skromnie bo spod mojej igły wyszła tylko zwiewna bluzeczka choć spódnica i żakiecik również uszyte prze zemnie, tylko jakiś czas temu:)  Uszyłam ją z szyfonu który kupiłam wieki temu w sklepie internetowym Textilmania. Wybrałam model 123 z Burdy 7/2013 który nieco skróciłam na długości do moich potrzeb, pozbyłam się również rękawów bo niestety nie starczyło materiału. Bluzka podszyta jest dzianinową podszewką, sznurki dodałam w jednolitym różowym kolorze a końcówki zdobią srebrne stopery. Wykrój na żakiet pochodzi z Burdy 2/2012 Model 102. Spódnica, wykrój własny. 
BURDA 7/2013 MODEL 123


 Zestawiłam ją z pastelową żółtą spódnicą i różowym żakiecikiem 😊 bardzo spodobało mi się to połączenie :) 









Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA