SUKIENKA KOPERTOWA W PANTERKĘ

Ale się naszyłam sukienek w tym roku i zapewniam Was że to jeszcze nie koniec😉 pomysłów mi nie brakuje. Każdy kto mnie zna, to wie że uwielbiam takie wzory, nic na to nie poradzę, zawsze kuszą mnie takie tkaniny, przy zakupie nie musiałam długo myśleć 😀 Moja kolejna dzika sukienka z cudownego jerseyu ze sklepu Supertkaniny- https://www.supertkaniny.pl/pl/p/DZIANINA-Jersey-dzersej-Panterka/17330 powstała na bazie dwóch wykrojów z Burdy. Model 102 z Burdy 7/2000 po prostu kocham, no kocham ten wykrój i skorzystałam z niego po raz czwarty i pewno jeszcze będę szyć kolejne sukienki i to z różnych materiałów😃😃😃 Co do szycia to wszystko poszło gładko tak jak zaplanowałam. Sukienka jest głównie zszywana overlockiem ściegiem do dzianin. W tym modelu najpierw zszyłam boki następnie wykończyłam pachy oraz dekolt przodu i tyłu i dopiero wtedy zszyłam ramiona w których zrobiłam tunele na sznurki. Brzegi dekoltu przodu i tyłu, pachy oraz dół sukienki podkleiłam flizeliną i przeszyłam na stopkę bo w ten sposób przeważnie wykańczam dzianiny. Z reguły nie używam podszewek pod jerseye ale chyba będę musieć o tym kiedyś pomyśleć, nie chodzi o to że idę na łatwiznę ale raczej o dobór podszewek dzianinowych których aktualnie nie posiadam, choć zauważyłam że można ich coraz więcej kupić i to w różnych kolorach. Do uszycia tej sukienki zainspirowała mnie Brygida czyli - https://www.facebook.com/piekneszycie/  Dziękuję Ci za inspirację 💝 
GÓRA SUKIENKI BURDA 5/2019 MODEL 104
DÓŁ SUKIENKI BURDA 7/2000 MODEL 102




Dzyndzli żadnych nie dawałam bo trochę za dużo się dzieje na materiale i tak by się zgubiły, końcówki sznurka są związane po prostu na supełek. 
Przy krojeniu najbardziej zwracałam uwagę aby wzór materiału na dole wyszedł w równej linii:)




Czuję się w niej bardzo swobodnie i zauważyłam że marszczenia na ramionach bardzo mi pasują, łącznie z tymi sznureczkami:)))



Sukienka nie posiada zamka ubieram ją przez głowę jak to zwykle przy jerseyu:)





Komentarze

  1. Mega sukienka, podziwiam non stop. Świetny print na dzianinie, wykrój rewelacyjny, wyglądasz jak zwykle super!!! Tło jest białe czy kremowe? Pozdrawiam Irena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Irenko, miło mi to słyszeć :) Tło jest kremowe

      Usuń
  2. Cudowna sukienka 👍☺ jaka ilość materiału jest potrzebna żeby uszyć takie cudo? Pozdrawiam Grażyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Myślę że około 1.5 metra wystarczy, ja kroiłam materiał z wzorem wiec ciut więcej mi zeszło.

      Usuń
  3. Witam, napisałaś o twoim sposobie wykańczania dekoltu z dzianin podklejasz je fliseliną chciałabym się dowiedzieć czy jest ona cięta z ukosa czy na prosto. Proszę mi wybaczyć te pytania ale nie jestem krawcową i cenię sobie doświadczenie zawodowców Twoje prace są WOW!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko nie ma problemu, chętnie odpowiem na wszystkie pytania, fliselina jest cięta ze skosu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI