RALPH RUCCI- VOGUE PATTERN 1239

Tym razem chciałam się z Wami podzielić sukienką którą uszyłam nie z wykroju Burdy a z wykroju Vogue. Proces jej powstawanie zajął mi prawie dwa lata, bo wtedy właśnie kupiłam ten wykrój, czekałam również na odpowiednia porę roku oraz dużo czasu zajęło mi poszukiwanie odpowiedniej tkaniny, później zawitał do nas wirus i tak ciągle odkładałam jej uszycie 🙄 aż do tej pory 😀 Kilka razy próbowałam ją skroić z materiału który miałam na stanie ale zawsze lądowałam z za małą ilością tkaniny ponieważ zużycie na tą sukienkę to co najmniej 3,5 metra. Zamówiłam w końcu Bawegę ze sklepu Textilmar https://sklep.textilmar.pl/bawega-inteligentna-memory-czerwona-p2449   i tutaj wszystko od razu mi pasowało, materiał był odpowiedni, nie mnący i trzymający nadaną formę. Co mogę powiedzieć o wykroju? Pierwszy raz skorzystałam z Vogue i w tym kroju podobało mi się dokładnie wszystko, od samej góry do dołu. Stójka, rękawy, dół oraz kopertowe zapięcie🤗😍 dokładnie w moim guście. Szyło się bardzo dobrze wykrój posiadał już dodane zapasy na szwy, wystarczyło tylko wyciąć formę i zabrać się za szycie. Łatwa to ona nie jest, można się było pogubić przy zszywaniu, posiada również sporo szpiczastych cięć do odszycia.
WYKRÓJ -VOGUE 1239

Sukienka pięknie podkreśla talię, chyba jeszcze nigdy nie uzyskałam takiego efektu w żadnej mojej uszytej rzeczy. Doszywane pasy na dole dodają jej objętości przez co ślicznie się układa.

Uszyłam do niej pasek ale nie taki szeroki jak w oryginale jest nieco węższy, dodatkowo prezentuję ją ze złotym i czarnym paskiem które również zakupiłam w sklepie Textilmar https://sklep.textilmar.pl/pasek-zloty-kola-okragle-p18645  https://sklep.textilmar.pl/pasek-z-gumy-p18648




W środku na prawym boku oraz na lewym przodzie zamocowany jest sznurek który się wiąże, dodatkowo przyszłam jeden złoty  zatrzask.
Przy wykańczaniu nie robiłam żadnych bajerów, sukienkę odszyłam elastyczną podszewką, wszystkie cięcia przeszyłam po górze na jeden milimetr tak samo brzegi sukienki oraz doły rękawów.   




Moim zdaniem wykrój jest po prostu genialny, pięknie podkreśla kobiece kształty nawet jak nie są idealne 🥰😊














Komentarze

  1. Ta sukienka to istne cudo, a Ty w niej. Jest rzeczywiście piękna. W ogóle, Twoje kreacje nie dość, że zawsze wnoszą coś nowego, ciekawego, to są takie lekkie, świeże, młodzieńcze. I ta lekkość Twoich prac sprawia, że z wielką przyjemnością oglądam wszystko co szyjesz.
    Pozdrawiam, Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosia dziękuję ślicznie za miłe słowa, bardzo się cieszę że częste odwiedziny i że Ci się podoba 😘❤

      Usuń
  2. Śliczna.Model inny niż wszystkie.Czasem dobrze jest uszyć coś innego niż w burdzie.Bardzo Ci ładnie w tym kolorze,twarzowy.Jestem jak zawsze pełna podziwu Twojego talentu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Pani Danusiu, wykrój jest fenomenalny, polecam 👍👌❤😘

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI