WIOSENNY KOMPLET


Tym razem nie b臋dzie sukienki 馃槈 tylko komplet, uszy艂am go specjalnie do turkusowego p艂aszcza. Bluzka powsta艂a z resztek po sukience, materia艂 to Karelia z Textilmaru, wykr贸j oczywi艣cie z Burdy, model podaje pod zdj臋ciem szkicu. Ze wzgl臋du na ma艂膮 ilo艣膰 tkaniny musia艂am zrezygnowa膰 z falban na przodzie, reszta uszyta jest bez zmian w wykroju. Brak falbanki akurat mi spasowa艂, poniewa偶 wi膮zana wst膮偶ka przy dekolcie jest wystarczaj膮c膮 ozdob膮 tej bluzeczki. Sp贸dnica uszyta jest r贸wnie偶 z Karelii, d艂ugo zastanawia艂am si臋 co z niej wymy艣li膰, poniewa偶 wz贸r troch臋 mnie przestraszy艂 i wydawa艂o mi si臋 偶e sukienka b臋dzie zbyt krzykliwa, postawi艂am wi臋c na prost膮 sp贸dnic臋 z rozci臋ciem, wykr贸j jest r贸wnie偶 z Burdy. Niby to prosty kr贸j a 偶eby spasowa膰 wz贸r i j膮 ca艂膮 wyko艅czy膰 to zaj臋艂o mi to ca艂y dzie艅, tradycyjnie wyko艅czy艂am j膮 podszewk膮 elastyczn膮. Czy si臋 lubimy z tym kompletem to sama nie wiem, chyba m贸j gust si臋 ju偶 dawno zmieni艂 i wol臋 sukienki, szczeg贸lnie te poszerzane do艂em, takie w膮skie dopasowane nie s膮 zbytnio wygodne. Pod p艂aszczem prezentuje si臋 艂adnie i dla odmiany mo偶e by膰. Jak Wam si臋 podoba? Czekam na Wasze opinie 馃槉馃挅
BLUZKA BURDA 5/2017 MODEL 109

SP脫DNICA BURDA 5/2019 MODEL 122






P艂aszcz uszy艂am w zesz艂ym roku, podaj臋 link https://sylwiaolek.blogspot.com/2020/05/total-look-czesc-pierwsza-paszcz.html










Wyko艅czenie sp贸dnicy by艂o bardzo skomplikowane ze wzgl臋du na zak艂adane rozci臋cie i ka偶dy element trzeba by艂o 艂膮czy膰 po kawa艂ku.  





Co mnie dra偶ni w sp贸dnicach to to, 偶e jak zrobi臋 par臋 krok贸w to albo si臋 przekr臋ca albo idzie do g贸ry i ci膮gle musz臋 j膮 poprawia膰, chyba mam tak膮 budow臋 bo od zawsze mia艂am ten problem :(





Komentarze

  1. Dzie艅 dobry. Oczarowuje mnie Pani zawsze swoim szyciem. Uwielbiam Pani perfekcj臋 w wyko艅czeniu szytej odzie偶y. Mo偶e nie ka偶dy model przypada mi osobi艣cie do mojego gustu natomiast wyko艅czenie to w Pani przypadku PERFEKCJA. Podziwiam za to , 偶e potrafi Pani zawsze dobra膰 i dopasowa膰 model do swojej sylwetki i og贸lnie osoby. Gratuluj臋 talentu :-)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. 艢licznie Ci dzi臋kuj臋 Madziu, motywujesz mnie do dalszego dzia艂ania :))) Pozdrawiam serdecznie.

      Usu艅
  2. Jak zwykle rewelacja! Wszystko dopasowane idealnie :) Kiedy艣 mo偶e te偶 b臋d臋 tak szy膰 ;)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LU殴NA SUKIENKA OVERSIZE

W 艢WIECIE EGZOTYKI