VERSACE INSPIRED - KIMONO DRESS

 

Versace to jeden z moich ulubionych projektantów także jak widzę jakąś tkaninę która bardzo przypomina mi projekty od Versace to od razu lukam w Internecie co w trawie piszczy i tak było z tym materiałem ze sklepu Textilmar, od razu znalazłam kimonową sukienkę która mnie zachwyciła ❤ ( zdjęcie poniżej ) Jednak w mojej sukience zmieniłam rękawy, długość oraz dodałam kieszenie w szwie. Materiał który użyłam do uszycia to niestety poliester i można się w nim równo przy pocić 🙈Wykrój bazowy znalazłam w bardzo starej Burdzie 2/2001/112, dosłownie to było dokładnie to co szukałam, jedynie z rękawem poszłam w innym kierunku i zrobiłam lekko poszerzany z gumką - wykrój Burda 1/2021/108.
VERSACE PRINTED TWILL KIMONO DRESS

BURDA 2/2001 MODEL 112

RĘKAWY BURDA 1/2021 MODEL 108

Sukienka zapinana jest na malutkie zatrzaski ale noszę ją ze złotym paskiem lub czarnym.


Jest to bardzo prosty krój, bez paska wygląda jak szlafrok 😃 ale tak jestem z niej zadowolona że muszę uszyć jeszcze jedną z jakiejś lepszej tkaniny.




Wzoru tkaniny nie spasowałam ale jeden rękaw sam się spasował po wszyciu 😍😍😍😀😀😀😀 nawet ciekawie to wyszło.


                               INSPIRACJE 




Prezentuje ją ze złotymi szpilkami i beżowymi klapkami, które wolicie ?
Jest to sukienka na każdą porę roku, stylówka jakiej mi brakowało w szafie 😊 Jak Wam się podoba?

Zużycie materiału na tą sukienkę to około 2 metry o szerokości 150 cm.













Komentarze

  1. Jak zwykle pięknie.
    W złotych szpilkach cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, buty, paski, cokolwiek nie założysz - pasują. Sukienka swobodna i elegancka zarazem.
    A druga wersja, z naturalnego materiału, jak najbardziej wskazana, moim zdaniem. Muszę uszyć sobie podobną. Pozdrawiam, Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu miło mi przeogromnie że Ci się podoba :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Będąc we Włoszech na wakacjach bardzo często widywałem na ulicach właśnie tak pięknie i elegancko ubrane kobiety. Bardzo podoba mi się ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI