BIAŁO-CZARNA ZEBRA


 Kolejna sukienka którą chciałbym Wam pokazać to powtórka jednego z moich ulubionych wykrojów ciętego po skosie,  model 122 z Burdy 7/2014 na szkicu poniżej możecie zobaczyć jak ona wygląda, kilka lat temu uszyłam sobie właśnie z tego kroju tylko zmodyfikowałam ją co nieco, dla przypomnienia podaję Wam link https://sylwiaolek.blogspot.com/2020/06/koralowa-zebra.html Trochę różni się od poprzedniej wersji, dodałam dwa godety po obu stronach zamiast jednego,  ponieważ przez pomyłkę skroiłam wycięcie na godet niesymetrycznie i tak powstała nieco inna od tamtej. Tak bardzo ją lubię że uszyłabym kolejną, szczególnie dlatego że wybrałam naturalną tkaninę którą jest żorzeta wiskozowa i tak cudnie się ją nosi, jest zwiewna, luźna po prostu uwielbiam 🤩😍😍😍 Materiał kupiłam w Textilmar w zeszłym roku, zużycie materiału to około 2 metry.
BAZA BURDA 7/2014 MODEL 122



Dekolt na tyle również zrobiłam inny bo wycięty jest w serek, nieco do szpica, w poprzedniej był półokrągły.

Przód jest skrojony w całości, jak dla mnie nie ma sensu cięcie na przodzie po prostu jest to zbędny szew.




Tutaj mamy lewy godet wszyty do boku z wycięciem po łuku przechodzącym na przód.


Tył dekoltu oraz pachy odszyte są obłożeniem.
Prawy godet wszyty jest do boku z wycięciem po łuku przechodzącym na tył, dodam że wycięłam oba na oko z resztek materiału, następnie dół równałam tak aby był po skosie.
No moje oko godety te poszerzają w biodrach ale za to wyszczuplają talię co jest korzystne akurat dla mojej figury, szyłam już tak wiele różnych modeli że teraz dokładnie wiem co będzie na mnie dobrze leżeć👌😊 
Sukienkę uszyłam w zeszłym roku ale jakoś nie mialam zbytnio czasu aby ją sfotografować teraz idealnie się ją nosi na upalne dni🥰



Jak Wam się podoba? Naprawdę polecam uszycie sobie takiej fruwajki 😃😊
























Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI