SUKIENKA EGZOTYCZNA


  W zeszłym roku Monika czyli Kobiecym krokiem przez życie uszyła przepiękną sukienkę z Burdy i tak bardzo ona mi się spodobała że postanowiłam uszyć ją dla siebie🤩🤩🤩 była ona na mojej liście od tamtego czasu. Idealnie wpasowała mi się do tegoż projektu przepiękna żorzeta wiskozowa od Textilmar której kupiłam resztkę czyli 180 cm, oczywiście miałam obawy czy się zmieści wykrój na tym kawałku ale okazało się że bez problemu wpasowałam wszystkie elementy, dodam że Burda zaleca 2,5 metra, ja akurat często przy niektórych tkaninach które nie mają wpływu na to w którym kierunku są ułożone po prostu obracam wykroje przez co oszczędzam na materiale. Sukienka nie jest skomplikowana do uszycia, jest to luźna forma, wiązanie w talii dopasowuje ją do sylwetki, powiem Wam szczerze że ja jestem w niej zakochana i powtórzyłabym ją znowu z innego materiału, naprawdę świetny fason👌👌👌😍
BURDA 6/2022 MODEL 109

Wiskoza bardzo dobrze nadaje się na ten model, satyna również będzie idealnie pasować ale ja wybrałam taką tkaninę której lewa strona nie różni się zbytnio od prawej, ponieważ mimo wszystko na rękawkach z rozcięciami które odsłaniają ramiona widać czasami lewą stronę. 


Dół spódnicy jest świetny taki jak lubię i nie zmieniłabym w tej sukience nic, wszystko jest udane nawet rękawy za którymi nie przepadam 😉🤫




Na upały będzie idealna i do tego nie widac nawet zgnieceń na takim wzorze i tak jak pisałem wcześniej jest to żorzeta wiskozowa która jest mniej gniotliwa, jak dla mnie rewelacja.


Nie zrobiłam żadnych zdjęć detali ponieważ nie było ich zbyt dużo, w każdym razie góra sukienki wykończona jest wiskozową podszewką, dół już bez a na tyle wszyty jest kryty zamek😊
Zdjęcia zrobione są w zarośniętym plenerze gdzie materiał nieco zlewa się z tłem ale akurat chodziło mi o taki efekt, poza tym na niektórych zdjęciach wszystko widać bardzo dobrze, co Wy myślicie na ten temat ? 

Pozdrawiam serdecznie i czekam na opinie w komentarzach 💚💚💚 












Komentarze

  1. Sylwio przepiękna sukienka, chętnie bym nosiła Wiola

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdalena Wiśniewskaniedziela, 18 czerwca, 2023

    Ten wykrój też wpadł mi w oko a po obejrzeniu zdjęć tej prześlicznej sukienki już wiem że uszyję ją na pewno. Kolejny raz dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Madziu, przyjemność po mojej stronie 🤩😘🤗

      Usuń
  3. Kolor sukienki śliczny, ale dla mnie rękawy z rozcięciem są super, dzięki za pomysł, na moje "motylki" idealny kamuflaż, pozdrawiam 😌🫠

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI