LETNIA SUKIENKA- BURDASTYLE 7/2020/103


 Od kilku lat chodziła za mną ta sukienka, co przeglądałam Burdę myślałam o tym żeby koniecznie zostać jej posiadaczką bo wydawała mi się idealna na wakacyjny sezon🥰 Jeszcze w zeszłym roku kiedy wybierałam się na urlop udało mi się ją uszyć a wiskoza którą kupiłam w Textilmar przeleżała swoje i pomyślałam że będzie idealna do tego fasonu. Sukienka jest nieco skrócona bo tak do końca nie lubię jak mi się wszystko pląta koło nóg,  pozatym jeszcze bardziej grzeje zbyt duża ilość materiału. Tył zrobiłam trochę inaczej, dodałam tylko falbankę na dekolcie bez pęknięcia i bez sznurowania, ogólnie jest ono tam zbędne a i tak nie miałam za dużo tkaniny na zbyciu więc wyszło tak jak widać 😉 Dodałam do niej również pasek który jest przymocowany na stałe do boków sukienki, wiąże się go pod biustem przez co jest taka słodziaśna😀☺️🤗 jakoś nie pasują mi te całkiem luźne fasony i nic na to nie poradzę. Zużycie materiału na tą sukienkę to około 170 cm. 

BURDA 7/2020 MODEL 103

Falbanka trochę obwisła po wypraniu bo chyba materiał zmiękną, jak ją szyłam to ładnie stała do góry ale na moje oko nie wygląda to źle, chociaż mnie to trochę denerwuje 🙄

Świetny fason,  polecam serdecznie ❤️❤️❤️ i mam nadzieję że się Wam spodoba 🥰









Komentarze

  1. Świetna ta sukienka, pięknie w niej wyglądasz, często oglądamy modele i przechodzimy dalej a później się okazuje gdy uszyjemy, że szkoda było tyle czekać. Wyszło pięknie, sukienka jest taka słodka i taka nazywam to upalna, czyli jak temperatura wzrośnie wysoko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Anetko, miło mi bardzo że Ci się podoba 🥰❤️❤️❤️

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI