SUKIENKA Z FALBANKAMI



W zeszłym roku kiedy zaplanowałam że wybiorę się do Meksyku postanowiłam uszyć sobie falbaniastą sukienkę z odkrytymi plecami i wiązaniem. Taki fason od razu skojarzył mi się z latynoskim stylem, zresztą zawsze się lubowałam w takich kieckach i mam ich bardzo dużo 😃 ale wciaż uwielbiam tworzyć kolejne 🤩😊 Kilka inspiracji znalazłam w internecie, zamieszczam je w dalszej części postu. Z takimi krojami nie jest łatwo bo wymagają dodatkowych usztywniaczy lub bez biustonosza trzeba nosić co nie bardzo u mnie wchodzi w grę, co ja sobie wymyśliłam to opiszę Wam później. Zacznę najpierw od tkaniny, jest to szyfon ze sklepu Textilmar, jeszcze zeszłoroczny zakup, ciekawy wężowy delikatny wzór w pięknym pomarańczowy kolorze. Kupiłam dokładnie 2 metry materiału co akurat tym razem było w sam raz, jako podszewkę użyłam jednolitego pomarańczowego szyfonu. Wykroje które połączyłam ze soba pochodzą z Burdy,  poniżej na szkicach możecie zobaczyć co z czego jest wzięte👇 
GÓRA SUKIENKI BURDA 12/2017 MODEL 107

FALBANY BURDA 9/2009 MODEL 116

RĘKAWY BURDA 3 /2008 MODEL 116



 Górę tyłu pozmieniałam tak aby efekt był podobny do tej z inspiracji tylko że dodałam dodatkowo wiązanie bo niestety musiałam czymś przyciągnąć tył aby przód ładnie leżał, bez tego po prostu wisiała. Zamiast wkładek przód podszyłam jednym z moich biustonoszy w którym obcięłam cały tył i ramiączka, zostawiłam tylko same miseczki i tak przymocowałam go do sukienki na stałe, to już nie pierwszy raz tak robię, z racji tego że mam mały biust wszystko trzyma się idealnie.

Falbanki obszyłam mereżką.




                                INSPIRACJE 







Na wczasach nie robiłam żadnych zdjęć bo po prostu mi się nie chciało, to był mój pierwszy urlop od czasów pandemi i miałam ochotę tylko wypoczywać, dlatego też dopiero teraz ja obfociłam😉😊






Co myślicie? Jak Wam się podoba tak fruwajka ? Czekam z niecierpliwością na Wasze opinie 😊🧡🧡🧡






Komentarze

  1. Świetna sukienka, bardzo mi się podoba, wykonanie klasa, wyglądasz obłędnie :) I te klapeczki, wisienka na torcie :) Wiola

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie zachwyciła mnie ta sukienka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI