SP脫DNICO-SPODNIE W ZESTAWIE Z BLUZK膭 馃グ

 

Tym razem mam Wam do pokazania zdecydowanie co艣 innego, staram si臋 urozmaica膰 sobie szycie i chc臋 zape艂ni膰 moj膮 szaf臋 w rzeczy kt贸rych nie mam, dlatego te偶 powsta艂 w艂a艣nie ten komplet kt贸ry wygl膮da jak kombinezon ale nim nie jest 馃槂 problem z p贸j艣ciem do toalety rozwi膮zany 馃槀馃き馃き馃き Materia艂 kt贸ry wybra艂am to przepi臋kna t臋ga wiskoza od https://sklep.textilmar.pl/tkanina-wiskoza-liscie-mietowa-zielen-p25896 zam贸wi艂am go 2 metry jak to zwykle nie wiedz膮c co b臋d臋 szy膰. W planach mia艂am jeszcze szersze spodnie ale przy tej ilo艣ci materia艂u musia艂am z nich zrezygnowa膰 i zrobi膰 dok艂adnie tak jak w modelu z Burdy. Szy艂o si臋 super i niezbyt d艂ugo czeka艂am na pierwsz膮 przymiark臋 po kt贸rej by艂am zachwycona efektem 馃槏 bo wydaj膮 mi si臋 naprawd臋 czadowe. Zrezygnowa艂am z kieszeni z ty艂u, zrobi艂am kapsy tylko w szwie bocznym i wydaje mi si臋 偶e to wystarczy, przy wzorzystym materiale i tak nie by艂o by ich wida膰. Pasek jest odszyty z prostego kawa艂ka skrojonego po d艂ugo艣ci tkaniny, podklejony i do tego dwa guziczki na przodzie ale dla pewno艣ci 偶e b臋d膮 w pasie siedzie膰 idealnie to wci膮gn臋艂am gumk臋 i powiem Wam 偶e to by艂 super pomys艂,  nie marszcz膮 si臋 ani nic, tylko lekko 艣ci膮gaj膮 i mo偶na w nich swobodnie oddycha膰馃憣馃槂 Jedyny problem to mam z d艂ugo艣ci膮, nie mog臋 si臋 zdecydowa膰, zrobi艂am j膮 do but贸w na niskim obcasie ale z wy偶szymi te偶 wygl膮da艂y bardzo dobrze wi臋c zostawi艂am, problem w tym jak wysz艂am w komplecie na ulic臋 i wia艂 wiatr to tak pl膮ta艂y sie pomi臋dzy nogami, no masakra, a jak wychodzi艂am po schodach to oma艂o si臋 nie zabi艂am wi臋c chyba p贸jd膮 do poprawki馃し‍♀️

BURDA 5/2014 MODEL 121



Spodnie gdybm zrobi艂a jeszcze bardziej szerokie to wygl膮da艂y by jak d艂uga sp贸dnica co bardzo mi si臋 podoba艂o, znalaz艂am kilka inspiracji na pintres, mo偶ecie zobaczy膰 to na poni偶szym zdjeciu馃憞 tylko 偶e to jest kombinezon 馃槈
INSPIRACJA





BURDA 7/2019 MODEL 117


Bluzeczk臋 wybra艂am bez r臋kaw贸w bo szczerze m贸wi膮c zbyt wielu opcji nie mia艂am, ci臋偶ko by艂o mi co艣 wykroi膰 z tego co zosta艂o, nawet st贸jk臋 musia艂am skroi膰 po d艂ugo艣ci tkaniny a nie ze skosu, na szcz臋艣cie uk艂ada si臋 dosy膰 dobrze specjalnie tego nie wida膰. Co doda艂am do bluzki to d艂ugie wi膮zanie z ty艂u zamiast zapi臋cia, fajnie to wygl膮da 馃槉 Pachy obszy艂am lam贸weczk膮 bo tak lubi臋, r臋cznie podszyta od lewej strony.




Szkoda tylko 偶e lato gdzie艣 si臋 podzia艂o馃様 zimno, wieje, leje, jak pracowa艂am ca艂y czerwiec po godzinach to skwar by艂 i super pogoda. W tym czasie zawsze mam sezon sukienkowy to jest maj i czerwiec, wszystkie bale w Oxfordzie musz臋 obszy膰 na konkretny czas, tak偶e naprawd臋 by艂o ci臋偶ko, nawet nie tkn臋艂am mojej maszyny przez trzy tygodnie 馃槼 ale teraz ju偶 tylko moje szycie, relax i oczekiwanie na lepsz膮 pogod臋馃槏




Jak Wam si臋 podoba taki outfit ? Sporo zdj臋膰 zrobi艂am, tak偶e czekam na opinie w komentarzach 馃グ











Komentarze

  1. Rewelacja Tw贸j komplet, wygl膮da super, bardzo mi si臋 podoba. Ja te偶 szyj臋 takie cudo, spodnie ju偶 gotowe ale nie mam jeszcze do ko艅ca pomys艂u na bluzk臋. Twoja jest 艣wietna, razem ze spodniami tworz膮 fajne kombi. Jak dla mnie to 10/10. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Baaardzo, ale to bardzo podoba mi si臋 Tw贸j komplet!!! Jestem zachwycona! Bluzeczk臋 mia艂am ju偶 od dawna na oku, jest 艣wietna a do tego typu spodni wygl膮da fantastycznie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 艣licznie Beatko, bardzo mi mi艂o 馃槉馃馃馃馃槂❤️

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LU殴NA SUKIENKA OVERSIZE

W 艢WIECIE EGZOTYKI