SUKIENKA Z DZIANINY

W tym poście mam Wam do pokazania sukienkę z dzianiny, niby zwykła i prosta ale takie też lubię szyć bo są wygodne i użyteczne. Tym razem chciałam koniecznie coś z rękawkiem i wyszukałam w starszej Burdzie krój na którym często zawieszałam oko ale leżącą modelka na zdjęciu mnie nie przekonywała, w końcu postanowiłam że i tak go wypróbuję 😃 Materiał zamówiłam w https://www.minerva.com/mp/1247538/john-louden-viscose-jersey-stretch-knit-fabric-black&variant=1247520 Zrobiłam kilka modyfikacji w wykroju, dół sukienki skróciłam oraz skroiłam bez kopertowego założenia. Góra uszyta jest bez plisek na rękawach i dekolcie, zamiast tego przód skroiłam na złożeniu z dekoltem do szpica i obszyłam go pliską za skosu z tej samej dzianiny. Myślałam ze uniknę wszywania zamka ale niestety pas w talii usztywniłam flizeliną i musiałam dodać zamek kryty z boku. Sukienka jest całkiem fajna choć ja za tymi pasami w talii to nie przepadam strasznie, no nie jest źle na szczęście jest elastyczna pomimo podklejenie to materiał wciąż pracuje i nic mnie nie ciśnie w pasie. Jest to taka moja nowa podomka 🥰😃  Zużycie materiału na tą sukienkę to około 140 cm. Jak Wam się podoba? Czekam na Wasze opinie i pozdrawiam serdecznie ❤️❤️❤️
BURDA 5/2008 MODEL 121





Kurtkę uszyłam specjalnie do kilku sukienek co zaplanowałam na ten sezon, puki co,  musiałam wrócić do spodni, botków i płaszcza bo tak zrobiło się zimno🤫🤭🫢 na szczęście w prognozie minimalne ocieplenie nadchodzi wiec czekam bo marznę strasznie 🤗
















Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

WĄŻ