SUKIENKA Z WISKOZY- BURDASTYLE 4/2024/108

 Kiedy zobaczyłam wykrój tej sukienki w Burdzie to chciałam ją mieć natychmiast, jestem nią oczarowana i uważam że jest totalnie w moim guście. Kopertowa góra i stójka zdobiona łańcuszkiem jest to świetne połączenie które mnie zachwyciło. Kwestią była tylko tkanina, podobała mi się jednokolorowa wersja z Burdy ale miałam w zapasach piękną wiskozę od Textilmar i właśnie ją wykorzystałam. Sukienka jest uszyta na podszewce tak jak staram się to robić zawsze, tylko w nielicznych przypadkach rezygnuje z jej wszywania. Wykrój należy raczej do trudniejszych ma on sporo elementów do tego zamek boczny którego nie lubię wszywać 🫣 mankiety, stójkę, marszczenia i kopertową górę, jednym słowem jest co robić. 

BURDA 4/2024 MODEL 108

















Nic nie zmieniałam w wykroju, podszewka skrojona jest tak samo jak sukienka po odliczeniu szerokości obłożenie oraz rękaw w podszewce skroiłam kimonowy. 







Ta sukienka jest naprawdę świetna, noszę ją z ogromną przyjemnością a szczególnie kiedy jest chłodno to długi rękaw się przydaje 🤗






Zużycie materiału na taką sukienkę to około 2 metry.



Jak się Wam podoba? Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję że do mnie zaglądacie ❤️❤️❤️

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

WĄŻ