KOMPLET ARUBA-BLUE

Kochani lecimy dalej bo inaczej zima mnie zastanie, dziś prezentuję kreację numer 2 jest to jasno-turkusowy komplecik który powstał całkiem spontanicznie, bo wiedziałam że z tej elastycznej i plastycznej materii można uszyć cokolwiek i zawsze się będzie ładnie układać. Kolor bardzo mi się spodobał bo uwielbiam różne odcienie turkusu czy zieleni morskiej i pomyślałam jak złapię troszkę czekoladowej opalenizny to jasny turkus będzie ją pięknie podkreślać, tak więc nie zastanawiałam się długo i od razu zamówiłam go w sklepie internetowym TEXTILMAR podaję link bo jest jeszcze w ofercie https://sklep.textilmar.pl/dzianina-elastyczna-super-jersey-aruba-blue-p11223  Jest to mój pomysł własny a wykrój robiłam sama bo po prostu zamarzyła mi się taka przewiązywana kiecka a nic nie wpadło mi w oko z gotowych wykrojów. Góra topu to zwykła bluzka z krótkim rękawem bez ramion z doszytą falbaną na dekolcie. Wciągnęłam gumkę na górnym brzegu falbany oraz na dolnym brzegu podwinięcia topu natomiast spódnica to nic innego jak wycięty trójkąt na złożeniu materiału i doszyty do szerokiego paska. Prawy brzeg pozostawiłam nie zszyty tylko zawiązałam go na supeł przez zrobiły się drapowania po związaniu i taki właśnie efekt chciałam osiągnąć. Brzeg lewego boku na dole spódnicy lekko zaokrągliłam to samo zrobiłam z końcami wiązań. Brzeg falbany oraz dół spódnicy obrzuciłam ściegiem rolującym czyli mereżką. Zużyłam na jego uszycie 1.5 cm o szerokości 1.5 cm. I jak Wam się podoba taki komplet? Mój był nim zachwycony choć ja musiałam uważać na "spyrki" aby nie wypłynęły na wierzch ze spódnicy no najlepiej z dwa dni na głodzie być i dopiero wtedy go założyć ale na urlopie nie było o tym mowy hi hi hi :))) Z pewnością spódnicę będę mogła nosić również z innymi bluzeczkami w których będę czuć się bardziej komfortowo.









Komentarze

  1. Wyglądasz wspaniale, piękna figura i sukienka jestem w szoku!! i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten turkusowy komplet pięknie podkreśla Twoją urodę :) Super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Uwielbiam turkusy i niby jest tyle materiałów w sklepach a tak naprawdę mało kiedy uda mi się kupić coś w turkusowych odcieniach:)

      Usuń
  3. No kochana, Ty to potrafisz podkreslic wszystkie swoje atuty, a tu zrobiłas to na maksa !!! Bombowo wygladasz, bardzo sexi !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beata:) Trochę powycinana tu i tam ale pomyślałam niech się Mój cieszy bo on takie lubi, można powiedzieć ta kreacja była szyta dla niego :)

      Usuń
  4. Sylwia, o jakich ty spyrkach mówisz?! 😂 Wyglądasz doskonale w tym komplecie, a kolor jest idealny do takich letnich kreacji. Brawo 👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję:) Spyrki jak to spyrki niby nic nie widać a jednak gdzieś tam przy siadaniu wypływały ze spódnicy :)))))) Pozdrawiam i cieszę się że Ci się podoba!!!

      Usuń
  5. Rewelacja. Komplet idealnie dopasowany. Figura ,że mucha nie siada. Tylko podziwiać.
    Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten komplecik, kolor mnie zachwycił też uwielbiam ITY, pięknie się prezentują ubrania z tego materiału. Wyglądasz super, wysportowana sylwetka na maksa, komplecik idealnie wygląda na takiej figurze. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko i cieszę się że komplecik się podoba:) Niestety ja już jestem skazana na bieganie i ćwiczenia do końca życia i nie powiem że tego nie lubię ale mam takie dni że po prostu mi się nie chce a jeżeli nie ćwiczę to natychmiast przybieram na wadze lub jak jestem chora albo jadę na urlop to momentalnie po powrocie ma 3 czy 4 kg więcej i znów wszystko od początku:(((( Więc nie jest mi z tym dobrze zawsze miałam tendencję do tycia i tak już zostanie!

      Usuń
  7. Ale kobieta! Fantastycznie wyglądasz, na pewno ten strój też wywoływał komplementy, a już na pewno zazdrosne spojrzenia :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI