OSTATNI POWIEW LATA


 W ostatnim już wakacyjnym poście prezentuję męską koszulę w soczystych barwach oraz komplecik który składa się z bluzki i spódniczki mini. Może zacznę od koszuli co jest dosyć łatwe albo ja już tak idę na łatwiznę bo zrobiłam dla Mojego jeden wykrój z Burdy na koszulę i tylko materiały zmieniam, szyję dla niego jedną za drugą tylko w innych kolorach co mi się bardzo spodobało muszę przyznać w planach mam kolejne dwie tylko z długim rękawem i w jednolitych barwach. Akurat tę uszyłam bez pagonów z kieszonkami bez patek ponieważ tkanina była wystarczająco bogata kolorystycznie. Mam również aż jedno zdjęcie tej koszuli bo Mój nie lubi się zbytnio fotografować :( co za chłop 😜Materiał ten kupiłam w http://skladblawatny.pl/pl/p/Chwila-zamyslenia-pomarancz-tkanina-koszulowa/2424 i zużyłam na uszycie 1.50 cm o szerokości 145 cm. Moja spódniczka uszyta jest z SUPER JERSEY a bluzeczka z SILKY LYCRA obie tkaniny kupiłam w sklepie Textilmar które nie są już w ofercie. Spódnica uszyta bez wykroju jest to zwykły prostokąt z rozcięciem doszyty do szerszego paska, natomiast bluzka bardzo wpadła mi w oko a szczególnie jak zobaczyłam wersję koleżanki po fachu to od razu dopisałam ją do listy moich wakacyjnych ciuszków. Uszyta jest dokładnie według wykroju w którym nic nie zmieniałam. Podsumowując to by było na tyle i oby do lata, niestety troszkę się przedłużyło dodawanie letnich rzeczy ale często podróżuję jesienią i tak to później jest a tu już prawie listopad 👀Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję że zaglądacie od czasu do czasu bo jest mi ogromnie miło :)))
KOSZULA TO WYKRÓJ Z BURDY NUMER 6/2016 MODEL 143/ BLUZKA TO WYKRÓJ Z BURDY NUMER 7/2017 MODEL 112.  










 










Komentarze

  1. Cudowny ten zestaw, bluzeczka jest śliczna i spódniczka pasuje do niej idealnie. Koszula męska bardzo ładna, fajnie że chociaż jedno zdjęcie, wiem jak trudno jest namówić na pozwanie, więc i tak masz metody perswazji. Razem wyglądacie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest wspaniała, koszula męska również. Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już pisałam w stylizacjach zestaw jak i koszula fantastyczna, ślicznie wyglądacie :)
    Widzę że zmieniłaś szatę graficzną bloga, jak dla mnie na duży plus!
    Pozdrawiam Sell//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sellene :) Zmieniłam szatę bo kupiłam nowy telefon i jak przejrzałam na nim bloga to miałam pozjadane litery w tytułach na blogu akurat tylko w tej wersji , strasznie dziwne to było tak więc cieszę się że Ci się ta podoba 😊

      Usuń
  4. Świetne rzeczy poszyłaś, wszystko mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest śliczna, uwielbiam takie rzeczy, ale tylko ogladam je u innych :) Jakoś sama już nie mam odwagi ubrać, tak zrobiło mi się kilka lat temu, nosze się teraz bardzo grzecznie i zachowawczo :D ale ta bluzeczka bardzo mi sie podoba, moze pomyślę nad taka w przyszłe wakacje. Razem wygladacie super, koszula uszyta na tip top i do tego bardzo twarzowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko , wiem że nosisz się ciut inaczej ale jesteś zgrabna kobietka i z pewnością na lato taka bluzeczka będzie wyglądać na Tobie ekstra😚

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI