SELEDYNOWA Z WZORZYSTYM DOŁEM

Pierwszą rzeczą jaka została uszyta na mój urlop była właśnie ta sukienka. Umęczyłam ją można to tak nazwać, powiesiłam do szafy i tak sobie wisiała. Trochę przeliczyłam się z możliwościami jaki daje mi ta tkanina ponieważ jest prześwitująca więc musiałam każdą część z dzianiny naszywać na podszewkę i znów wykańczać kolejną podszewką no masakra i jeszcze jak ją przymierzyłam to pomyślałam szału nie ma, nawet nie byłam pewna czy ją w ogóle zapakować do walizki, ostatecznie postanowiłam ją zabrać jako zapasową. Zapytałam również siostry co sądzi a ona na to "jasne super bierz ją ze sobą bo jest bardzo ładna" Praktycznie w ostatni dzień przymierzyłam ją i myślę sobie  nawet nie jest zle dziś w niej idę i dopiero jak zrobiliśmy kilka zdjęć to zdałam sobie sprawę jaka ona jest śliczna i taka dziewczęca, nawet kilka komplementów dostałam od dwóch Panów z obsługi tym razem, aż mi się chciało śmiać i pomyślałam jakie to dziwne bo nigdy nie wiadomo co się komu tak naprawdę spodoba:)))) Tkaninę kupiłam za śmieszną kwotę bo 22 zł w sklepie IZPOL podaję link  http://izpol.pl/sklep/dzianina-wzorzysta-5113 zmiany jakie dokonałam w wykroju to skrócenie na długości oczywiście następnie mój kupon materiału był bardzo skąpy bo miał tylko 1 metr o szerokości 1,40 cm ale jakoś udało mi się ją skroić, dolna część sukienki jest sporo zmniejszona tak więc zrobiłam tylko kilka zakładek i nie przymarszczałam nic w tali przy wszywaniu paska jak w oryginalnej wersji z Burdy. Pasek w pasie jest pokryty tylko jedną warstwą materiału bo już niestety na marszczenia mi  nie starczyło. Sukienka jest wykończona elastyczną podszewką, niestety na niektórych zdjęciach jak siedziałam to wylazła na wierzch jak na złość:) Pozdrawiam i mam nadzieję że sukienka przypadnie Wam do gustu:)
BURDA NUMER 4/2017 MODEL 101
















Komentarze

  1. Ta sukienka jest śliczna, nie wiem co od niej chciałaś na początku, choć czasami jak coś nas umorduje to lepiej na jakiś czas powiesić w szafie, później się okazuje, że to wspaniała rzecz. Skroiłaś taką sukienkę z jednego metra, to masz talent prawdziwy. Pięknie wyszła i jest taka zwiewna i delikatna, przynajmniej ja ją tak odbieram, ale chyba się nie mylę. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, też zadaje sobie to pytanie nie wiem czemu miałam takie wrażenie ale teraz widzę że wygląda na mnie bardzo fajnie i super się w niej czułam:) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Przepiękna sukienka, trud się opłacił, wyglądasz superowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co Ci się mogło nie spodobać w sukience, bo jest śliczna. W ogóle nie zwróciłam uwagi na ten model, dopiero teraz widzę jakie ma ładne szczegóły, te paseczki schodzące się przy szyi są fajne :-) Pięknie wyglądasz :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oldnanny:) Też nie wiem o co mi chodziło ale w końcu doszłam do tego że jednak jest cudowna i super się w niej czuję :)))) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bajkowa sukienka, ślicznie się prezentujesz :) I sandałki idealnie pasują - wytrwałość się zdecydowanie opłaciła :)
    A co do podobania się to tak czasem jest - u mniej ledwo ujdzie a znajduje uznanie i odwrotnie ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada bardzo dziękuję:) Te sandałki to ja uwielbiam i strasznie się cieszę że pasują do moich wielu sukienek:) Pozdrawiam!!!

      Usuń
  5. Piękna sukienka, materiał jest cudny akurat pasuje na tego typu sukienkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka wyszła cudownie! Ale proszę zwrócić uwagę na nieuczciwość firmy Izpol. Napisali, że tkanina jest KRYJĄCA i na zdjęciu na taką wygląda. Trzeba dobrze przyjrzeć się, żeby zobaczyć, że na manekin narzucona została cielista tkanina i dopiero sprzedawana dzianina. Nieładnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) To prawda, też byłam zdziwiona że materiał jest tak prześwitujący i niestety są to minusy kupowania przez internet, choć Izpol moim zdaniem należy do bardzo drogich sklepów i myślałam że są profesjonalistami a okazuje się że niezbyt. Zawiodłam się dokładnie przy zakupie dwóch tkanin, co nieco opiszę w kolejnym poście. Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Sukienka wyszła świetnie i bardzo dziewczęco !
    Pięknie Ci w takich kolorach :)
    Co do Izpolu, nie kupowałam, ale jak czytam, to ceny wygórowane, i na pewno nie wszystko się tak sprzedaje, jak chcieli by własciciele, wiec próbują coś przekoloryzować w opisach, nieładnie ! Mam zapisany ten sklep, ale jakoś nigdy sie nie przemogłam żeby kupić, wolę nie ryzykować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Beata, ja po kilka razy lukalam na ten sklep w końcu się zdecydowałam i popatrz :( Ale nie żałuję bo kilka tkanin było w ofercie więc nie straciłam na tym zakupie mimo wszystko jakość tkanin jest bardzo dobra ale ceny zdecydowanie wygórowane :)Pozdrawiam !

      Usuń
  8. Brawo! Wyszło naprawdę ładnie. Zapraszamy ponownie do naszego sklepu https://izpol.pl/sklep/kategoria,promocje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI