BLUZKA Z SATYNY I SZEROKIE SPODNIE

 Szerokie eleganckie spodnie miałam już od dawna w planach. Uszyłam je z wykroju Burdy 1/2006 jest to model 107 B. Materiał to lejąca tkanina - https://www.supertkaniny.pl/pl/p/Tkanina-elastyczna-czarna-Elegancka-Biuro/19114 bardzo ładnie się układa. Spodnie uszyłam z kieszeniami które w końcu nie odstają ani nic się z nimi nie dzieje bo z reguły zawsze jest coś nie tak i muszę z kieszeni rezygnować. U góry mają szeroki pas i są zapinane na trzy guziczki. Bluzka uszyta jest z satyny która przeleżała kilka lat nawet nie pamiętam gdzie ją kupiłam ale chyba Textilmar. Skroiłam ja ze skosu a na przodzie dodałam zaszewki na biuście i dwie na tyle bo zawsze ładniej leży i po włożeniu do spodni się nie bulwi, jedyną ozdobą tej bluzki są plisy na dekolcie. Kimonowy rękawek wykańcza całość przez co jest prosta a zarazem elegancka. Wykrój własny, zużycie materiału na spodnie to 130 cm o szerokości 150 cm a na bluzkę około 1 metr 


BURDA 1/2006 MODEL 107 B


Zszycie tych plis nie było łatwe udało się za drugim razem ale nie było idealne więc sprułam i znów poprawiałam, niestety nie mogłam ich potem zszyć przez kilka godzin więc odłożyłam poszłam spać i rano wszyłam za pierwszym razem 😊













Komentarze

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA