SUKIENKA Z WOLANTEM

 

 Po ostatnich czarnych stylizacjach postanowiłam pójść w stronę koloru, tak już troszkę wiosennie 😍 choć za oknem zimno jak pieron. Z materiału od Pasja Szycia - https://pasjaszycia.pl/pl/p/marchiano-niebieski/308 uszyłam sukienkę która od jakiegoś czasu bardzo mnie przyciągała swoim krojem, a że mam znów mnóstwo czasu bo kolejne lockdawny w Anglii nie mają końca to skusiłam się w końcu na jej uszycie. Czasy nastały trudne, więc szyję z zasobów które mam, nic nie kupuję, nawet dodatków. W tej sukience wykorzystałam wszystko co miałam na stanie, różowa podszewka na wolancie bo nie miałam nic innego,  do wykończenia podszewka nie koniecznie pod kolor, no cóż, taka tylko była, ale sądzę że efekt całkiem dobry wyszedł. Znalazłam zamek na szarej taśmie ze srebrnymi ząbkami i pomyślałam że nawet fajny będzie, tylko musiałam go wszyć po same zęby aby nie było taśmy widać 😂😂😂 I co sądzicie o takim zbieractwie różności? Wyszło lepiej niż się spodziewałam, nawet na wesele można by w niej było iść. Wykrój jest rewelacyjny - polecam, wszystko pasowało idealnie, uszyłam bez poprawek.

 BURDA 11/2016 MODEL 117

Zużycie materiału na tą sukienkę to około 180 cm o szerokości 150 cm, zamek długość 55 cm 

Wykrój jest dostosowany dla osób niskich ale ja mam krótki stan i bardziej pasują na mnie te wykroje niż dla osób wysokich, szyłam bez poprawek, mam 164 cm wzrostu.



Mój nowy office :)))) ależ jestem szczęśliwa  😍😍😍😍




Polecam ten materiał, świetnie się szyje i prasuje, układa rewelacyjnie, nic dodać nic ująć.



Inny odcień podszewki wcale się nie gryzie a wydawało mi się na początku że nie będzie pasować.


Rękawki w środku wykończone  są różową podszewką, tak samo pachy. 








Komentarze

  1. Mój ulubiony kolor,piękny model sukienki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, miło mi bardzo Pani Danusiu:) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI