TIULOWA BLUZKA NA SYLWESTRA

Pandemia przeciągła się aż do Nowego Roku a co za tym idzie: zakaz imprez, zostań w domu itd. Aby jako tako wejść w rok 2021 pomyślałam że może jednak uszyję sobie jakąś ładną bluzkę na Sylwestra. Materiał kupiłam dwa lata temu w sklepie Textilmar, kombinowałam tak, aby wyeksponować jego piękno i nie podszywać go żadnym materiałem ale oczywiście tak się nie dało. Postanowiłam wykorzystać wykrój na bluzkę z Burdy 4/2015 model 101 ale rękaw zrobiłam z Burdy 6/2017 model 110 . Przód bluzki podszyłam czarną dzianiną tylko do momentu gdzie zaczyna się biustonosz podobnie zrobiłam z tyłem. Miała to być prosta bluzka ale zaszewki na biuście nie wystarczyły, musiałam dodać zaszewki z przodu i tyłu aby była bardziej dopasowana. Brzeg dekoltu wykończyłam lamówką z dzianiny. Poszerzany zwiewny rękaw i odsłonięta góra bluzki najładniej podkreśliły piękno materiału, mam nadzieję że i Wam się spodoba 😊 Życzę Wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku 😘😘😘😘 
RĘKAW BURDA 6/2017 MODEL 110

BURDA 4/2015 MODEL 101













Komentarze

  1. Witaj ♡
    Bluzeczka jest piękna, zachwycająca, idealna na sylwestra! Bardzo, bardzo mi się podoba, wystrzałowa kreacja:)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie 😊 miło mi przeogromnie 😃🤗🤗🤗 Pozdrawiam 🥰

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI