SPÓDNICZKA I GOLF

Tym razem w roli głównej spódniczka 😘 a golfik to tak przy okazji😉 Z materiału który leżał u mnie najdłużej w życiu, bo mam go chyba ze sto lat 😂😃😄 uszyłam krótką spódniczkę. Jest to cienka wełenka którą połączyłam z wstawkami ze skóry, zostało mi trochę z płaszcza i postanowiłam je gdzieś wykorzystać. Wykrój na spódniczkę jest całkiem prosty ale ciekawą ozdobą na tyle jest sznurowanie, które pod spodem kryje zamek kryty, bardzo spodobał mi się ten element, dodatkowo spódnica posiada kontrafałdy na przodzie i tyle, układają się bardzo ładnie oraz dodają swobody. Spódnicę wykończyłam elastyczną podszewką, dół podszyłam lamówką którą przyszyłam ręcznie. Golfik uszyty ze zwykłej dzianiny wiskozowej którą kupiłam w sklepie - https://www.minerva.com/  Wykrój jest całkiem prosty i właśnie takiej bluzki brakowało mi w szafie. 
BURDA 9/2012 MODEL 104

BURDA 5/2018 MODEL 105


 



W patkach zrobiłam dziurki odszywane, wierzch patki jest ze skóry natomiast spód z materiału. 

Jeżeli ktoś z Was przeoczył skórzany Trencz który uszyłam niedawno, możecie go znaleźć tutaj https://sylwiaolek.blogspot.com/2020/12/trencz-ze-skory.html 



















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI