OWALNE GROSZKI

 

Wyobraźcie sobie że jest to moja pierwsza sukienka w groszki, nigdy nie przepadałam za takim wzorem i w życiu bym nie pomyślała że będzie mi pasować ale od pewnego czasu próbuję wszystkiego, szyję z różnych tkanin i wzorów, staram się również nie powtarzać krojów i zawsze wybieram coś innego i powiem Wam że zawsze jestem bardzo zadowolona, czuję wtedy że uszyłam coś innego przez co również wyglądam w tym inaczej, tak mi się przynajmniej wydaje 😊 Może nie wszystkie pasują mi idealnie ale są takie w których czuję się znakomicie. Materiał który użyłam do uszycia to żorżeta od https://www.facebook.com/pasjaszyciafanpage/ z tego co się orientuję sporo tkanin jest teraz na wyprzedaży w PASJA SZYCIA bo niestety sklep będzie zamknięty ale chyba widziałam jeszcze te groszki w ofercie. Skorzystałam z gotowego wykroju Burdy w którym nic nie zmieniłam oprócz łezki którą tylko bardziej wycięłam na plecach. Sukienka jest bardzo prosta w uszyciu ma gumkę w talii więc uważam  że jest bardzo łatwa dla osób początkujących, w zasadzie to składa się tylko z 4 części które łatwo połączyć. Moja sukienka akurat ma wszytą podszewkę szyfonową, ponieważ materiał przebijał, poza tym moim zdanie łatwiej można wykończyć cała sukienkę odszywając ją właśnie podszewką.
BURDA 4/2020 MODEL 101



Dodałam do niej czarny pasek który uszyłam z dzianiny.


Góra sukienki jest nieco zbluzowana przez co daje fajny efekt:)))







Jak już wspominałam wcześniej, zamiast zwykłego pęknięcia na tyle zrobiłam łezkę. 
Podszewkę najpierw połączyłam z tkaniną wierzchnią tak samo dół i dopiero wciągnęłam gumkę, przez co obie warstwy są rozłożone równomiernie. 

Dół sukienki przeszyłam wąziutkim ściegiem na maszynie, natomiast podszewka wykończona jest mereżką na overlocku.












Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba, do pracy w upały idealna. Jakie było zużycie materiału?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jak pięknie! Świetnie zaznaczone wcięcie w talii, idealnie dopasowane obuwie damskie i dobrze dobra okulary! Czy można wymyśleć lepszą stylizacją z sukienką w grochy?! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy artykuł. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponadczasowy wzór, świetnie wygląda ta sukienka

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI