ŻÓŁTA SUKIENKA


Nie wiem jak udaje mi się to wszystko ogarnąć bo w pracy mam istny szał i pracuję od rana do wieczora, na szczęście podczas kwarantanny w zimie zaczęłam już szyć letnie sukienki, teraz je tylko noszę i fotografuję, przyznam że nie siedziałam przy maszynie od trzech tygodni to chyba pierwszy raz taka przerwa, do tego british summer nie rozpieszcza 😏 ale jakoś znajduję jeden dzień w tygodniu aby założyć coś z moich uszytych rzeczy i nawet troszkę słoneczka się złapało na zdjęciach 😊 Kolejna sukienka którą mam okazję Wam pokazać jest z wykroju Burdy 9/2014/122 który bardzo mnie intrygował od pewnego czasu, długo myślałam nad tym jak go ugryźć i jaką tkaninę użyć, czy może połączyć różne kolory na cięciach, w końcu wybór padł na jednokolorowy materiał, czyli żółtą Karelię z seledynowymi lamówkami. Forma podobała mi się praktycznie całkowicie oprócz godetu w spódnicy z którego po prostu zrezygnowałam. Krój jest elegancki, klasyczny, ciekawy, lamówki to delikatna ozdoba. Sukienka wykończona jest podszewką. Szyło się całkiem dobrze chociaż ta Karelia była znacznie sztywniejsza niż w mojej poprzedniej sukience z ornamentem. Wykrój bardzo dobry, nie robiłam żadnych poprawek. Co myślicie? 
BURDA 9/2014 MODEL 122













Pomyślałam że wszycie seledynowego zamka będzie ciekawsze od żółtego i końcówka ładnie się komponuje z lamówkami😊




Jako lamówki użyłam satynę, wszyłam ją do sukienki na lewą stronę aby się zbytnio nie błyszczała.














Komentarze

  1. Piękna sukienka! Wspaniałe połączenie kolorów �� To wykończenie lamówką - perfekcyjne! I jeszcze to stębnowanie... Po prostu i d e a l n i e!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza. Skromna a jaka piękna. Bardzo ładny dekolt i rękawki. Oglądanie tego co uszyjesz i Ciebie w roli modelki jest dla mnie wielką przyjemnością.
    Zosia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA