SUKIENKA Z WIĄZANIEM Z TYŁU


Jak tu nie kochać sukienek, szczególnie tych letnich, akurat mam niekończące się pomysły jeżeli chodzi o te tematy 😃 nawet robienie zdjęć kiedy jest ciepło to fajna zabawa i przyjemność. Tym razem prezentuję sukienkę z odkrytymi plecami która jest połączeniem dwóch wykrojów z Burdy. Góra sukienki pochodzi z Br 5/2016 model 107 w którym zmieniłam tył i zamiast zamka do samej góry zrobiłam wiązanie na plecach. Myślałam że będę miała możliwość założyć do niej biustonosz i starałam się wyciąć tak aby wiązanie pokrywało się ze stanikiem ale niestety w tym wypadku poległam i nie byłam w stanie zawiązać sukienki tak aby zakrywało biustonosz, jedynym wyjściem było wszycie stanika do sukienki ale tylko miseczki, robiłam już tak wcześniej i ta opcja zawsze się sprawdza. Dół natomiast pochodzi z Br 7/2012 model 133 bez modyfikacji. Pomiędzy górą a dołem mam odkryte plecy, trochę na górze i trochę na dole, przyznam że w tej sukience tył podoba mi się bardziej niż przód ale to chyba normalne 😉 taki jej urok. Materiał z której jest uszyta ta sukienka to jedwab od Dzianinowy Zawrót Głowy. Wykończyłam ją jedwabną podszewką kupioną w sklepie Textilmar https://sklep.textilmar.pl/podszewka-jedwabna-biala-p15973 już Wam kiedyś pisałam o niej że jest idealna pod letnie sukienki, polecam jej zakup, jakość jest niesamowita💓 W komentarzach dajcie znać co myślicie o tym projekcie? Pozdrawiam Was serdecznie 💓💓💓
GÓRA SUKIENKI BURDA 5/2016 MODEL 107 + MODYFIKACJA TYŁU

DÓŁ SUKIENKI BURDA 7/2012 MODEL 133





Wszyty stanik trzyma się całkiem dobrze i nie czuję się niekomfortowo, przy moim małym biuście to jedyna opcja.


















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI