SUKIENKA Z KOKARDKĄ

Totalny sukienkowy zawrót głowy, chyba tylko tak można to nazwać, ostatnio doliczyłam się prawie stu siedmiu sukienek i są to tylko letnie i wiosenne, zimowych też mam sporo ale co tam, w końcu żyje się tylko raz i jak mogę sobie uszyć to czemu nie. Pewno niektórzy pomyślą po co jej tego tyle 😲 ale ja już dawno przestałam się przejmować tym co mówią inni i po prostu robię swoje, czyli to co kocham najbardziej szycie, szycie, szycie. Jest to moja pasja i nie potrafię bez niej żyć 😍💝 także spodziewajcie się sporej dawki kolejnych stylizacji 😊 Dziś prezentuję Wam sukienkę którą uszyłam jeszcze w zeszłym roku na koniec lata, materiał to żorżeta średniej grubości zakupiona jakiś czas temu w sklepie Supertkaniny. Wykrój pochodzi z Burdy, o ile pamiętam to dół sukienki nieco zwęziłam, reszta uszyta jest bez zmian, wykończyłam ją wiskozową podszewką. Sukienka ta jest prosta i elegancka, idealna na wyjście do restauracji lub na wesele, chociaż z weselną kreacją to ja bym pewno zaszalała bardziej😀 W tym modelu urzekła mnie kokardka na dekolcie, jest śliczną ozdobą tej prostej sukienki. Widziałam kilka realizacji tego modelu i wszystkie były bardzo ładne, jak się Wam podoba moja ?
BURDA 7/2018 MODEL 113




















Komentarze

  1. The straightened skirt gives the dress a much more classic look. Looks good

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Twoje szycie. Bo człowiek z hobby jest człowiekiem szczęśliwym. Bo twoje kreacje są wyjątkowe igenialnie uszyte. Bo są ludzie, którzy mają po kilka stylizacji na każdy dzień (słyszałam, nie widziałam :)). Także szyj kochana i pokazuj. Ta kreacja zachwyca mnie kolorem, a ta ala kokardka to wisienka na torcie, dodaje smaczku. Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI