SUKIENKA Z WYKROJU NA BLUZKĘ

 Jak co roku musiałam uszyć sobie kolejną podomkę, tak właśnie nazywam wygodne sukienki dżersejowe. Kombinezon który pokazałam Wam niedawno były z tej samej dzianiny a ponieważ sporo mi jej zostało to powstała również sukienka. Wykrój który użyłam to forma na bluzkę, lata temu szyłam hurtowo dla koleżanek bluzeczki w różnych kolorach właśnie z tego wykroju bo tak im się podobał. W tym modelu zmieniłam nieco dół, dodałam kilka centymetrów luzu do przodu sukienki, nie jest to jednak specjalnie widoczne bo nic się nie marszczy ale zapewniam Was różnica w noszeniu jest, inaczej byłaby mocno opięta czego akurat chciałam uniknąć. Zużycie materiału na taką sukienkę to około 120 cm o szerokości 150 cm. Zdjęcia zrobiłam w popołudniowym słońcu więc nie jest tak źle, z reguły słońce mocno rozjaśnia i nie widać struktury materiału, zrobiłam również kilka w cieniu jak kto woli 😀😃

BURDA 4/2005 MODEL 113




















Komentarze

  1. Jestem pod wrażeniem! Ta sukienka jest idealna! Muszę poprosić, aby stylistka radom znalazła mi podobną. Założyłabym ją na wesele kuzynki w stylu boho. Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ❤😘 miło mi bardzo że sukienka się podoba 🤗

      Usuń
  2. Dzień dobry, bardzo prosta ładna sukienka. Mam pytanie A jak jest zrobione dół?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest podszyta na maszynie zwykłym ściegiem, tylko podkleiłam dół cieniutką fliseliną aby się nie falował podczas szycia 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI